Kors i taket

Ikvall ska vi mala sa mycket som TVA kryss i taket. Det ena for att det ar jag (Maja) som tar mig tid att skriva blogg och det andra krysset for att vi ar pa KOH TAAAAO!!!!
Jaha..sa vad har vi att beratta man tro? Vi var ju som sagt hos Num for nagra dagar sedan. Mycket kart aterseende. Han holl sig lugn med Lottie till en borjan men sen blev han lite kar i henne. Saklart!
Vi lamnade Num i forrgar och tog katamaranen(igen) till Koh Tao(igen). Jag var val forberedd med aksjuketabletter och bad om en spypase redan innan vi akt. Satt fastklistrad i stolen men det drojde itne lange innan jag sov som en stock och baten gled fram sa fint pa havet. Lottie hade kryddat lite extra nar hon tittade ut over vagorna fran kajen. Med repliker som "aej det ser inte bra ut det har" & "vi far nog forbereda oss pa en varre tur" skramde hon slag i mig. Men senare forklarade hon att det saklart bara var for att jag skulle bli positivt overraskad. Goooset.

Igar akte vi till Freedom Beach har pa Koh Tao. En lugn strand som man far sig ett litet traningspass for att komma fram till. Vi lag hela dagen i solen och stekte. Nu ser vi ut som pepparkaksgummor igen.

Ni far val ha det sa trevligt hemma i kylan sa hors vi snart igen :)

Klem/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0