Koh Tao

Hej pa er dar hemma i kalla Sverige.
Maja och Jag har det super skont har pa Koh Tao. Igar regnade det sa mycket att vi nastan borjade fundera pa om on skulle flyta bort. Men det gick bra.

Jag har blivit forkyld och har kopt nagan (forhoppningsvis) mirakelkur mot detta. Time will tell.

Idag har vi legat pa stranden och glassat med molnen, vattnet ar valdigt "flytvanligt" efter gardagens ovader.
Vi har aven stadat i var bungalow, det behovdes kan jag beratta for er.
Darefter gick vi och handlade ananas i matbutiken, och duschade lite. Jag har tillochmed skrivit om mitt CV idag, i brist pa underhallning.

Vi ar vaaaaldigt bruna, men maja sager att jag aldrig kommer bli sa brun jag hoppas pa att bli, iochmed att jag tycer vi ar bleka (brunast pa stranden ungefar).

Tja, det var val det. Nu ar det Majas tur att uppdatera nagra inlagg tycer jag.

Ha det BAST dar hemma sa hors vi snart igen.

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0