Bali, antligen!

Ja ni kara! Antligen har vi kommit fram till Bali, Indonesien. Natten till fredag (4.00) begav vi oss ivag till flygplatsen efter 2h somn. Pa formiddagen anlande vi efter en 4h lang flygtur, till en flygplats dar vi fick betala massa pengar for att fa komma in. Vi kom till hotellet runt 12.00 och slangde oss i sangen for att sova, senare vaknade vi och var fortfarande lika trotta. Igar, Lordag regnade det som satan, men oj sa mycket gladje det blev. Igarkvall kom Stina Karnqvist & tva killkompisar till oss hit, det var saaaa kul! Vi bor grannar ocksa. Det befinner sig aven massor av kompisar har pa Bali, det ar jattekul.

En av killkompisarna sufar, sa han vill att vi ska prova pa. Det ar tydligen jattesvart, men jag ska prova (och forhoppningsvis isabellllle med)! Maja vagar nog inte. Vi ska om en  vecka aka till Gili-oarna dar det ska vara som heaven on earth. Dar ska vi gora en massa, jag & isabelle ska dyka & jag ska tvinga Maja och Stina att snorkla, vi ska aven ga pa trekking med mera. Har har vi det super som ni kan hora!

Men for att trosta er sa ska jag beratta for er att det ska regna har pa Bali fram till 13/3 :( ...

Ha det bast dar hemma.

hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0